sape yg bukk nie huh! =.=

Monday, 21 February 2011

kEdaI MAkAn pAKciK aku at keramat/AU2...

                                                nie masih dalam renovate lagi

ini kedai pak cik aku...aku pun tataw nape pak cik aku ni nak cube bidang nie..s0oo dye beli lah kedai makan at keramat atau lebih dikenali AU,hahahax.Memandangkan pakcik aku nie teramat suke hisap rokok mild seven..s0o pakcik aku nie nak name kan kedai dye nie kedai MILD 7 SEAFOOD TOMYAM. Isteri dye pulak iaitu makcik aku amanahkan aku jadi cashier..aarrrgghhh!!! tidakkk!!! tapi tape...aku akan berusaha..cehh.poyo gilerw aku...kal0o rajin datang ar  at sini..Pembukaan selasa malam rabu bersamaan dgn
23/2/2011...yang mane dkat tu..rajin2 kan lah diri tu dtg ke kedai nie...

ape lha yg d0wg tgok tu..tgok awex lalu kew?..hahaha



rugi ar kalo kowg semua tak dtg...meriah kan lagi kedai nie..huhu.tak sangke ar pakcik aku nie ade kedai..hahahax, cam tak prcaye jerw..lpas nie pe lha plak dye nk bukk...aku harap berjaya lha kedai tu...maybe dpt pergi ke psaran dunie kew...hahahax. siap ade logo skali...tapi tak de lha dlm blog nie sbbnye tak siap lagi...soe ar kalo kowg tak dpt nk tgok logonye tapi tape, nanti aku letak dlm blog nie..okea?

pakcik aku nie pon dh pening asyik pkir psl kedai nie..takut tak berjaya hahaha..ape ar pakcik aku nie... wat lawak jerw..hahahax. Aku hrap kalo kowg ade dtg KL ke, ampang kew..cube lha datang kedai aku nie..eh2 silap..kedai pakcik and makcik aku nie.. Pakcik aku nie pun tak kisah sangatlah pasal kedai nie sebbnye dye sendiri pon ade bisness..dye ade bukk syarikat dye sendiri, skunk nie aku pulak sementara nk tunggu keputusan spm kuar aku keje lha ngn dye..keje opis siot....hahahax...okea ar aku dah penat sangat nak menaip..asyik2 ketak ketak (bunyi keyboard) jerw...ape2 pun..thank you kalo kowg datang...jgn lupe follow blog aku nie..hihi


                                              

No comments:

Post a Comment